Henkilöstö- ja asiantuntijakuvat ovat tärkeä osa yritysmielikuvaa ja markkinointia

Hyvä asiantuntijakuva on ilmeeltään helposti lähestyttävä, uskottava ja ennen kaikkea näköisesi. Suosittelemme toteuttamaan yhdellä kuvauskerralla muutaman eri taustavaihtoehdon ja asuvariaation. Paras lopputulos saadaan ottamalla tunnistettavasti saman tyylinen kuvasarja, joka helpottaa kuvien käyttöä eri tilanteissa. Ammattivalokuvaaja suunnittelee kokonaisuuden kanssasi siten että se varmasti sopii sinun tai yrityksesi ilmeeseen. Olemme rakentaneet studiolle tyylikkään yksinkertaisia tiloja, jolloin studiokuviin saadaan miljöömäinen ja rento fiilis vuoden ympäri. Tutustu referenssikuviimme täällä >>

Henkilöbrändin rakentaminen

– Vinkit onnistuneeseen Linkedin profiilikuvaan

Tärkeä osa vahvaa henkilöbrändiä on yhtenäinen ja tunnistettava kuvamaailma eri kanavissa. Näillä vinkeillä onnistut kuvassa.

1. Helposti lähestyttävä ilme
Paras ilme kuvassa vastaa sitä, miltä näytät kohdatessasi jonkun ensimmäistä kertaa. Hymy ja helposti lähestyttävä, miellyttävä ilme on kuin käyntikortti ja yhteydenottopyyntö uudelle tuttavuudelle.

2. Siisti ja yksinkertainen vaatetus
Valokuvan vaatetus tukee sitä viestiä, minkä haluat itsestäsi antaa. Vaate ei kuitenkaan saa viedä liikaa huomiota kasvoilta ja muulta olemukselta. Kannattaa välttää liian Kontrastisia kuoseja tai vaatteita, joissa on isoa tekstiä tai kuvia, kannattaa välttää. Silmälasit kannattaa pitää kuvassa, jos ne ovat

3. Ole oma itsesi
Persoonasi saa ja kannattaa näkyä kuvassa. Voimme miettiä tyyliä, vaatetusta ja värejä yhdessä ennen kuvausta. Kun tyyli on löytynyt, kannattaa se pitää samanlaisena eri yhteyksissä. Hyvä lähtökohta on ottaa muutamia hieman erilaisia kuvia, ja käyttää niitä eri yhteyksissä (LinkedIn, Facebook, kotisivut, käyntikortti, yms.). Yhdenmukainen kuva helpottaa tunnistusta ja vahvistaa henkilöbrändiäsi.