LinkedIn profiilikuva / Matrikkeli / CV-kuva

LinkedIn profiilikuva, matrikkeli -kuva, Facebook profiilikuva, nimityskuva, työnhakukuva, CV-kuva, eli siis tyylikäs ja edustava kuva sinusta. Ilmeeltään helposti lähestyttävä, uskottava ja ennen kaikkea itsesi näköinen. Ammattivalokuvaaja ohjaa ja auttaa sinua kuvaustilanteessa ja saat varmasti edustavan kuvan itsestäsi.

6621
0759
6777
4741
7809
0721
0677
4829
8660-Edit-Edit
0007
5986
7526
5576
4281

Kerro mihin tarvitset kuvaa, me huolehdimme lopusta

Saman kuvauskerran aikana on helppo toteuttaa muutama eri taustavaihtoehto sekä muutama asuvariaatio. Yleensä paras lopputulos saadaan kun kuvat ovat tunnistettavan saman tyylisiä, mutta muutaman eri kuvan variaatio taas helpottaa kuvien käyttöä eri tilanteissa. Ammattivalokuvaaja suunnittelee kokonaisuuden kanssasi siten että se varmasti sopii sinun tai yrityksesi ilmeeseen.

Olemme rakentaneet studiolle erilaisia tyylikkään yksinkertaisia tiloja, jolloin studiokuviinkin saadaan miljöömäinen ja rento fiilis vuoden ympäri.

Kuvan tausta voi olla joko tumma tai vaalea, riippuen minkälaiseen ympäristöön ja käyttöön kuva tulee. Esimerkiksi vaaleapohjaisille kotisivuille sopii parhaiten vaaleataustaiset kuvat ja on yleisin vaihtoehto. Tumma tausta istuu puolestaan paremmin jos käyntikortin tai esitteen tausta on tumma.

Kuvauspaketit

10min kuvaus 60e
30min kuvaus 135e
60min kuvaus 195e

Kaikki kuvauspaketit sisältävät suunnittelun, kuvaustyön sekä yhden valmiin sähköisen kuvan vapaalla käyttöoikeudella. Lisätiedostot 21e / kpl.
Hintoihin lisätään ALV 24%.

Valmiit kuvat toimitetaan sähköpostilla yleensä seuraavana arkipäivänä. Saat linkin kuvagalleriaan, josta pääset lataamaan kuvat omalle koneelle. Linkki jää kuitenkin voimaan ja voit käyttää sitä myös kuvien lähettämiseen eteenpäin. Näin kuvat ovat aina oikeassa muodossa ja painokelpoisia, eikä isot tiedostot tuki sähköpostia.

Soita 0400 297 808 ja varaa aika itsellesi. 

 

Vinkkejä onnistuneeseen LinkedIn profiilikuvaan

1. Helposti lähestyttävä ilme

Paras ilme kuvassa on sellainen, joka vastaa sitä miltä näytät kun näet jonkun ensimmäistä kertaa. Ilmeesi on tavallaan käyntikortti jonka haluat antaa. Kuva tulee monesti myös sellaiseen yhteyteen, jossa asiakas, tms. miettii soittaako vai ei ja tässä on tärkeää että henkilö kuvassa on helposti lähestyttävän näköinen. Kuvassa kannataa siis hymyillä.

2. Siisti ja yksinkertainen vaatetus

Kuvassa vaatetus tukee sitä viestiä, minkä henkilö haluaa antaa itsestää. Vaate ei kuitenkaan saa olla se asia joka vie huomion ensimmäisenä. Kannattaa välttää liian kontrastisia kuoseja tai vaatteita jossa on isolla tekstiä tai kuvia. Silmälasit kannattaa pitää kuvassa, jos ne ovat

3. Ole oma itsesi

Persoona saa ja kannattaa näkyä kuvassa. Ja oli persoonasi mikä tahansa, se on aina hyvä jos se vain lähtee sinusta itsestäsi. Voit miettiä tyyliä, vaatetusta ja värejä yhdessä kuvaajan kanssa. Kun tyyli on löytynyt, kannattaa se pitää samanlaisena eri yhteyksissä. Hyvä lähtökohta on ottaa muutamia vain pienellä variaatiolla otettuja kuvia ja käyttää näitä samoja kuvia eri yhteyksissä (LinkedIn, Facebook, kotisivut, käyntikortti, yms.). Näin muiden on helpompi mieltää kuka olet ja muistaa sinut.