LinkedIn profiilikuva / Matrikkeli / CV-kuva

LinkedIn profiilikuva, matrikkeli -kuva, Facebook profiilikuva, nimityskuva, työnhakukuva, CV-kuva, eli siis tyylikäs ja edustava kuva sinusta. Ilmeeltään helposti lähestyttävä, uskottava ja ennen kaikkea itsesi näköinen. Ammattivalokuvaaja ohjaa ja auttaa sinua kuvaustilanteessa ja saat varmasti edustavan kuvan itsestäsi.

6621
0759
6777
4741
7809
0721
6845
4829
0677
0007
6649
4281
0780 copy
7526
2974 copy

Kuvan tausta on yleensä vaalea koska se sopii hyvin nettisivuille, jotka ovat valkopohjaiset tai valkoiselle pohjalle tulostettuun työhakemukseen. Raikas kuva koetaan yleisesti myös miellyttäväksi. Myös muun tyyliset taustat onnistuvat ja voit keskustella tarkemmin valokuvajan kanssa eri vaihtoehdoista.

Olemme rakentaneet studiolle tyylikkään sisämiljöön, jolloin studiokuviinkin saadaan miljöömäinen rento fiilis vuoden ympäri.

Kuvauksessa otetaan useampi ruutu, joista voit valita mieleisen kuvan tai kuvat.

Kuvaus sisältäen yhden valmiin digitiedoston on 60e. Seuraavat tiedostot 21e / kpl. Hintoihin lisätään ALV 24%.

Soita 0400 297 808 ja varaa aika itsellesi. Saat valmiin kuvan kuvauksen jälkeen sähköpostiisi.

 

Vinkkejä onnistuneeseen LinkedIn profiilikuvaan

1. Helposti lähestyttävä ilme

Paras ilme kuvassa on sellainen, joka vastaa sitä miltä näytät kun näet jonkun ensimmäistä kertaa. Ilmeesi on tavallaan käyntikortti jonka haluat antaa. Kuva tulee monesti myös sellaiseen yhteyteen, jossa asiakas, tms. miettii soittaako vai ei ja tässä on tärkeää että henkilö kuvassa on helposti lähestyttävän näköinen. Kuvassa kannataa siis hymyillä.

2. Siisti ja yksinkertainen vaatetus

Kuvassa vaatetus tukee sitä viestiä, minkä henkilö haluaa antaa itsestää. Vaate ei kuitenkaan saa olla se asia joka vie huomion ensimmäisenä. Kannattaa välttää liian kontrastisia kuoseja tai vaatteita jossa on isolla tekstiä tai kuvia. Silmälasit kannattaa pitää kuvassa, jos ne ovat

3. Ole oma itsesi

Persoona saa ja kannattaa näkyä kuvassa. Ja oli persoonasi mikä tahansa, se on aina hyvä jos se vain lähtee sinusta itsestäsi. Voit miettiä tyyliä, vaatetusta ja värejä yhdessä kuvaajan kanssa. Kun tyyli on löytynyt, kannattaa se pitää samanlaisena eri yhteyksissä. Hyvä lähtökohta on ottaa muutamia vain pienellä variaatiolla otettuja kuvia ja käyttää näitä samoja kuvia eri yhteyksissä (LinkedIn, Facebook, kotisivut, käyntikortti, yms.). Näin muiden on helpompi mieltää kuka olet ja muistaa sinut.